EXCLUSIV / Bătaie între părinți! 6 echipaje de poliție chemate la fața locului să calmeze spiritele

sâm, 26 martie 2016

Scandal imens la un meci de fotbal din cadrul AMFB, grupa din 2005, sâmbătă dimineață, la partida dintre AS Toni Doboș – FC Inițial, încheiată înainte de final din cauza unei bătăi generale între părinți, în tribune dar și pe suprafața de joc.

UPDATE Răzvan Abăluţă, fratele fostului fotbalist Marcel Abăluţă, şi Leonard Nemţanu, eroii incidentelor de la care a început bătaia generală, s-au întâlnit azi, în jurul orei 15.30, şi s-au împăcat. „Nu vrem să facem declaraţii. Vrem să le fie bine copiilor, noi suntem destul de maturi ca să trecem peste incident”, ne-au declarat cei doi.

În minutul 9 al reprizei secunde, arbitrul Dragoș Voinea a arătat cartonașul roșu, moment în care în tribune s-a iscat un scandal-monstru între părinți. „Suporterii celor de la Inițial ne-au înjurat tot meciul, aveau un vocabular pestriț și, la fiecare fază, ne înjurau”, ne-a declarat arbitrul întâlnirii, Dragoș Voinea. „Au dărămat gardul și au năvălit în teren. Erau peste 20 de oameni care se băteau în toată regula, iar cei mici erau traumatizați, plângeau”, ne-a declarat și unul dintre asistenți, Adrian Smărăndoiu.

Jurnalistul DANIEL NAZARE și-a expus opinia despre scandalul de la terenul Toni Doboș

La fața locului au venit 6 echipaje de poliție, iar meciul s-a întrerupt la scorul de 2-1 pentru oaspeți. „Au venit foarte repede, cam 3 minute, altfel nu știu ce s-ar fi întâmplat. Avem un public needucat, iar cei mici nu au ce învăța. Părinții copiilor au senzația că dacă plătesc 150 lei pe lună își pot permite orice, inclusiv să înjure pe cine vor și sî critice antrenorii. Așa ceva este de neimaginat la un club d fotbal destinat juniorilor, indiferent care este el. Mi-e rușine de rușinea lor. Ce să învețe cei mici de la astfel de golănii”, a recunoscut Georgiana Doboș, soția fostului nternațional și managerul academiei de fotbal care poartă numele lui Toni Doboș. Echipa gazdă va angaja o firmă de pază de la meciurile următoare.

„Lucrurile au degenerat în așa măsură, incat nu am avut niciun fel de control. Noi, la ședinte, le spunem regulat parintilor că, la nivelul acesta, copiii se joacă. Dacă ei pun atâta suflet și răbufnesc, lucrurile acestea se vor răsfrânge asupra copiilor. Unii se pare ca au inteles, altii… Lucrurile acestea se întâmplă foarte des. Astăzi s-au împărtit pumni, palme, a intervenit poliția. Lucrurile acestea s-au petrecut sub privile stupefiate ale copiilor”, a încheiat managerul echipei gazdă, Georgiana Doboș.

Cei doi arbitri, la minifotbal atâția sunt, au scris cele întâmplate în raportul de arbitraj. Poliția a dat 15 amenzi pentru bătaia generală, iar unii dintre recalcitranți au fost conduși la secție pentru audieri. Brigada de arbitri nu a fost întrebată de autorități despre aceste incidente.

„Incidentul a plecat de la Leo Nemțanu. Pe fii-su l-a lovit un copil de la noi, în timpul jocului, de la Inițial, destul de dur. A primit cartonaș roșu pe bună dreptate. Eu am aplaudat strigând <<haideți copii că putem>>… El a crezut că eu ironic am zis asta, dar eu voiam să încurajez pe ai mei… S-a băgat și soția mea între noi, iar Leo Nemțanu a încercat să mă lovească, apoi au venit alții și l-au luat la picioare pe un alt tată care sărise în apărarea mea. Apoi a ieșit o bătaie generală”, ne-a declarat fratele lui Marcel Abăluță, Răzvan, care e tatăl unui băiat de la Inițial, Mario, care a și marcat golul doi ai întâlnirii.

Oaspeții au acuzat și arbitrajul, mai ales că Alex Crișan, de la AMFB, are un nepot care evoluează la Școala Toni Doboș. În viziunea acestora, acesta influențează delegările la meciurile de copii, creând probleme. „N-a fost nimic, a fost un arbitraj bun”, a declarat acesta, când a plecat de la stadion.

„Domnul Nemțeanu, s-a repezit la soțul meu deoarece dansul a înțeles că noi aplaudam incidentul din teren dintre cei doi copii, este încurajat de noi de pe margine, cea ce este complet fals! Noi ne incurajam copii, care conduceau cu scorul de 2-1! Precizez încă odată ca niciodată nu vom încuraja copii la agresivitate în teren! Arbitrii oricum au declarat total fals, părinții noștri au cerut un singur lucru ca arbitrajul sa fie corect, deoarece în teren joaca niște copii, iar arbitri au uitat acest lucru, și am sa va spun, și de ce! În coltul terenului sta aproape de fiecare data Domnul Crisan, care îl are pe nepotul dansului la Echipa Domnului Doboș! Acest arbitru care v-a dat declarația sigur a fost influențat ca și în timpul meciului de Domnul Crisan! Vreau în final sa va menționez ca tot ce ați scris în acest articol este fals!Intradevar mi -am dat astăzi încă odată seama ca tot timpul va triumfa minciuna, falsitatea și banii care cumpără tot….chiar și sinceritatea pe care unii oameni o transforma intr-o mare minciuna!”, a declarat Cristina, soția lui Răzvan Abăluță, amândoi fiind agresați fizic de fostul fotbalist stelist Leo Nemțanu.

Leo Nemțanu nu a răspuns la telefon pentru a răspunde acuzaților celor doi soți Abăluță.

SURSA FOTO – Scoala de Fotbal Anton Dobos

Reacții la evenimentele de la terenul Toni Doboș de sîmbătă dimineață:

Lucrurile au stat exact invers! Am fost martor! Părinții de la Doboș au sărit la bătaie pe care a început-o fostul fotbalist Leonard Nemțanu, care a bruscat o femeie. Arbitrii scriu ce vrea Sandu Crișan care i-a promovat! Doamna Doboș ar trebui să se uite în ograda dumneai pentru mizeria și problemele care sunt acolo!

Marcel Abăluță

nazare

de Daniel Nazare

mail: daniel.nazare@ilfovsport.ro

Facebook: Daniel Nazare

165 de comentarii pentru "EXCLUSIV / Bătaie între părinți! 6 echipaje de poliție chemate la fața locului să calmeze spiritele"
  1. radu felician spune:

    Ar trebui ca arbitrii, toti arbitrii, de la toate grupele de varsta, sa fie impartiali si corecti in arbitraj. Ce sa invete copiii care vad si simt pe teren cum sunt loviti, faultati si nu sunt sanctionati de catre arbitrii. Echipele mici care joaca cu echipe consacrate, care au centre de copii si juniori, pornesc din start cu handicap. Handicapul de a nu se numi Steaua, Dinamo, Rapid, etc.
    Pana cand in arbitrajul romanesc, chiar si cel juvenil nu se chimba mentalitatea, vor mai fi astfel de evenimente. Pana cand prieteniile dintre arbitrii si antrenorii echipelor mentionate anterior nu se tremina la intrarea pe teren, vom mai asista la asemenea evenimente.
    Deci, intelegeti si dumneavoastra ceea ce am scris aici.
    Aviz si noii conduceri AMFB

    • Antrenor de copii si juniori spune:

      Cand am citit numele celor 2 arbitri ai partidei mi-am dat seama ca pe unul dintre ei il cunosc personal si va pot spune cu simt de răspundere ca nu are nicio treaba cu arbitrajul. L-am mai vazut si la alte turnee arbitrand insa e pe lângă fenomen. Norocul sau este ca mama lui a practicat fotbalul si inca mai este in fenomen pe la F.C. Tinere Sperante si tot il forteaza , împingându-l prin relații sa abitreze… Insa copilul este habarnist. Asa ceva nu are ce sa caute in fotbal sau cu atat mai putin in minifotbal, unde parinti se stie ca sunt pătimași.

      • Roman spune:

        Buna ziua!
        Domne’, sunt prea multe de spus despre ceea ce s-a intamplat si se va mai intampla in fotbalul autohton! Ca om ce a iubit si iubeste acest sport, o sa-ncerc sa-mi spun parearea vis-a-vis de ceea ce s-a intamplat la un teren de fotbal:
        1. Dragi parinti, lasati copii sa se joace, sa se distreze, sa faca miscare! Nu mai puneti si voi presiune pe ei, lasati antrenorii sa-si faca datoria, sa-i educe! Nu mai dati indicatii in timpul jocului, copilul cu siguranta va fi derutat, nestiind de cine sa asculte!
        2. Domnilor antrenori, faceti-va meseria de dascal, de antrenor, de ,,al doi-lea parinte” cu inima curata, cu pasiune si neinteresati de alte ,,marlanii” de doi lei! Nu mai mintiti parintii de valoarea copiilor lor, doar doar veti primi ,,laude” in plus!
        Nu mai puneti presiune pe arbitri si nu mai scoateti castanele din foc pentru incompetenta voastra (a unora), cu mana arbitrilor! Nu le mai insuflati copiilor ca arbitri ii fura, acestia fiind la stadiul de a invata! Odata intiparit in minte acest aspect, garantez ca acel copil se va pierde in detalii si niciodata n-o sa aibe un comportament de fair play fata de colegi, adversari, spectatori si mai ales arbitri! Incercati sa nu mai fiti interesati doar de cotizatia lunara platita de fiecare parinte! 😉
        3. Domnilor arbitri, incercati sa luati lucrurile mult mai in serios, sa invatati regulamentul, sa va pregatiti mai intens, sa respectati antrenorii, sa respectati parintii (sau cel putin sa nu-i jigniti) chiar daca acestia sunt mai patimasi! Nu intarziati la jocuri, imbracati-va decent – sunteti oficiali! Nu mai tolerati nicio marlanie a vreunui conducator, antrenor, jucator! Respectati regulamentul si instructiunile acestui joc.
        Nu faceti compromisuri indiferent ce ar spune x sau y! Nu mergeti la jocuri doar cu scopul de a castiga cativa banuti in plus ci pentru a va perfectiona si a progresa in cariera. Daca plecati cu alt gand, ,,lasati-va”!!!
        4. Domnilor conducatori ai Asociatiei Municipale de fotbal Bucuresti, faceti ceva pentru fotbal si lasati propaganda ce ne-a omarat de cand suntem o tara democrata!
        Angajati personal capabil sa conduca si sa instruiasca conducatorii si cei care traiesc si muncesc in acest fenomen! Obligati cluburile ca la orice joc, la orice categorie sa existe paza (pentru protectia oficialilor, echipelor si de ce nu a celor prezenti la joc). Daca nu au cluburile, suportati voi, pentru ca vi se platesc cotizatii, taxe, amenzi…etc! Implicati-va pe langa Comisia de Arbitri, si nu mai permiteti unor incompetenti sa faca ce vor, dupa bunul lor plac, asa cum ei au procedat si au fost educati de-a lungul vietii! Puneti in conducerea arbitrajului personal tanar, cu coloana vertebrala, cu mentalitate sanatoasa si care sa urmareasca cresterea arbitrajului bucurestean!
        Si …o parere personala, uitati-va mai mult ce se intampla in strainatate, la jocurile televizate. Suntem foarte departe, dar putem evolua daca gandim cu capul si nu doar sub impulsul nervilor si al intereselor personale!
        ,,Iubeste sportul, iubeste viata, respecta-ti aproapele”!

  2. Anonim spune:

    Da , am sa va explic eu …chiar detaliat dacă doriți și fata în fata! În primul rând domnul Nemțeanu, s-a repezit la soțul meu deoarece dansul a înțeles că noi aplaudam incidentul din teren dintre cei doi copii, este încurajat de noi de pe margine, cea ce este complet fals! Noi ne incurajam copii, care conduceau cu scorul de 2-1! Precizez încă odată ca niciodată nu vom încuraja copii la agresivitate în teren! Arbitrii oricum au declarat total fals, părinții noștri au cerut un singur lucru ca arbitrajul sa fie corect, deoarece în teren joaca niște copii, iar arbitri au uitat acest lucru, și am sa va spun, și de ce! În coltul terenului sta aproape de fiecare data Domnul Crisan, care îl are pe nepotul dansului la Echipa Domnului Doboș! Acest arbitru care v-a dat declarația sigur a fost influențat ca și în timpul meciului de Domnul Crisan! Vreau în final sa va menționez ca tot ce ați scris în acest articol este fals!Intradevar mi -am dat astăzi încă odată seama ca tot timpul va triumfa minciuna, falsitatea și banii care cumpără tot….chiar și sinceritatea pe care unii oameni o transforma intr-o mare minciuna!

    • Pt. Fotbal spune:

      Si cu drogatul de la voi care a sarit gardul si a inceput sa loveasca staff-ul, cum ramane??

  3. MARICA FELIX spune:

    Buna Seara,
    Tin sa precizez inainte de toate ca ma adresez ,exclusiv persoanei care a scris acest articol pentru a afla si alta parere.
    Sunt parintele unui copil de la FC Initial Bucuresti si ma dezic de astfel de situatii , mai ales ca s-au petrecut sub ochii celor mici.
    Sunt genul de persoana care nu prea ma manifest nici la un gol al fiului meu ,la meciul cu pricina chiar el a deschis scorul si nici la vre un fault de joc mai aspru ,chiar daca este asupra fiului meu,la fotbal se mai intampa si asa ceva,nu este sah.
    Doamna Dobos are perfecta dreptate cu privire la faptul ca la aceasta varsta ,este doar un sport si nimic mai mult.
    Sunt un tip realist si nu vad deja copilul la Barcelona cum fac majoritatea parintilor care nici macar nu au motive intemeiate vis a vis de calitatile fotbalistice ale copiilor lor.
    1. Politia a fost chemata de un parinte de la noi,SE POATE VERIFICA FOARTE USOR APELUL ,poate o fi sunat si doamna Dobos
    2. Au fost doua echipaje nu sase
    3.La sectie au ajuns 3 persoane, nu cate s-au scris in articol.
    4. Chiar nu am auzit cuvinte dubioase la adresa arbitrilor, inafare de cateva reprosuri civilizate pe un ton mai ridicat care sune iminente si vin din partea ambelor tabere,
    5. Cu privire la declansarea incidentului este adevarat ,ca totul inceput de acordarea acelui cartonas rosu,meritat dupa parerea mea.
    6.Gardul a fost desprins ,nu rupt pentru ca era prins cu doua sarme,si a fost dislocat de un individ care cauta scandal , nu stiu sigur in anturajul carei echipe era, stiu doar ca este parintele uni copil care joaca la Dinamo (oricum acel individ are ceva de impartit cu FC Initial si nu stiu de ce ura asta ca noi ne antrenam in Ghencea)poate s-a transferat de curand la Dobos nu stiu sigur si nici nu are importanta de unde este,important este caracterul
    Parintii celor de la Initial,se aflau pe parte opusa acelui gard.
    Nu stiu ce informatii ai primit ,dar acolo nici nu exista tribune , este o mantinela foarte periculoasa pentru copii daca tot am adus vorba.
    7.Una din persoanele chemate la sectie este acel parinte care a desprins gardul si a lovit -o pe mama unui copil de la Initial,moment in care sotul doamnei a intervenit si i-a cam tras-o individului.Acest incident s-a desfasurat chiar sub privirile Politiei(niste papagali tata,la ce limbal aveua fata de oamenii impicati numai politisti nu erau) celelalte persoane sunt sotul si sotia.
    8.Bataia s-a declansat in momentul in care s-au adus injurii copilului care a faultat.
    Unul din parintii de la Initial a intervenit in momentul cand cei doi parinti ai caror copii au fost impicati in acel fault au avut un schimb mai dur moment in care doi trei parinti de la Dobos l-au tras peste mantinele si au inceput s-ai arunce pumni si picioare si de aici iti dai seama ce a urmat,fiecare a sarit la bataie pentru ai lui
    Nu sunt de acord cu invinuirea parintilor de la Initial.
    Vina apartine ambelor tabere.
    Lipsa de educatie si implicarea exagerata a parintilor duce la astfel de evenimente.

    La despartirea de antrenorul de la FC Initial acesta a spus un lucru mare care m-a pus pe ganduri.
    ” IMI PARE RAU DE COPII DUMNEAVOASTRA CA AU INCEPUS SPORTUL INTR-O ASTFEL SE SOCIATATE”

    Este de urmarit situatia pentru ca sigur la urmatorul nostru joc la acea baza cativa parinti de la Dobos vor veni cu intariri pentru scandal , cum de altfel au facut si astazi.

    O SEARA BUNA

    • xxx spune:

      Dinamo e de vina, gata !…
      sunt un parinte de la FC Calcio… domnilor de la initial… la fiecare meci veniti cu scandal !!!
      Pletosu ala de la voi era rupt de beat ! Lucru confirmat si de politie si de familia acestuia! „lasati-l ca e beat”

      • Anonim spune:

        Pletosul beat sau drogat a fost cel care a provocat totul.A facut acelasi lucru si la turneul de la Brasov.Toata lumea a vazut-o pe nevasta-sa cum il tara spre iesire sa nu il prinda politia.Hal de nevasta care la un moment dat era cocotata pe gard si urla ca descreierata.Hal de oameni care fac poze la copii altora si le pun pe fb facandu-i javre.Tocmai ati pornit un razboi F.C. Initial.Un razboi cu lumea asta care nu mai are liniste la meciurile copiilor din cauza voastra si a celor disperati de castig ca voi.

    • admin spune:

      Va multumim pentru punctul de vedere. Va rog trimiteti numarul dvs. de telefon la adresa daniel@nazare.ro. Multumesc!

  4. Mircea Jecu spune:

    Buna seara, hai sa vedem situatia un pic obiectiv si sa analizam care sunt cauzele ce conduc catre astfel de manifestari. Sa facem cunostinta cu personajele: Cornel Militaru: antrenor, patron, presedinte si nu stiu ce functii mai indeplineste in cadrul clubului Initial. Acest individ aplica corectii fizice propriilor elevi chiar pe terenul de joc, imi pare rau ca arbitrii nu sunt sfatuiti sa noteze astfel de incidente in rapoarte. Sa-i aduc aminte domnului mai sus numit ca acum 3 ani pe Moinesti un parinte de la grupa dansului, tot la un meci cu scoala de fotbal Toni Dobos, a intrat pe terenul de joc si si-a scos copilul afara in palme si suturi iar domnului antrenor i-a transmis :”nu le mai lua ba meciuri cu d-astia mai mari” Initialul inscrisese echipa de 2006 la competitie destinata copiilor nascuti in 2005! Deci s-o lasam un pic mai moale cu acuzatiile, in mod cert acesti copii sunt crescuti intr-un anumit stil!
    De cealalta parte: Anton Dobos, fotbalist cu peste 220 de jocuri in fotbalul romanesc la cel mai inalt nivel, peste 50 de jocuri in prima liga din Grecia si 23 de prezente in echipa Nationala (1 gol marcat), echipa de aur a fotbalului Romanesc! In mod sigur aceste performante nu au avut in spate arbitraje partinitoare sau ce altceva insinueaza tot felul de personaje care vor sa-si faca imagine pe seama unui om care s-a realizat prin imense sacrificii si multa munca. In ceea ce priveste capacitatea sa ca antrenor, pt el vorbesc rezultatele.este lider in clasamentul AMFB, locul 3 pe tara acum 2 ani si nenumarate turnee castigate la nivel national si international, toate cu niste copii care abia au implinit varsta de 11 ani si au un viitor frumos inainte.
    Invidia e mare, oamenii sunt limitati si singurul mod in care pot iesi in evidenta este sa arunce cu noroi. E greu sa vezi cum unii cresc frumos, cum se extind, e dureros sa vezi ca si-au facut o baza proprie de pregatire chiar in mijlocul cartierului Drumul Taberei. Scoteti-va unghia din gat domnilor si treceri la fapte concrete pt viitorul fotbalului romanesc exact asa cum face acest domn: ANTON DOBOS!

  5. Anonim spune:

    Părerea mea este ca aveți polițe de împărțit cu pletosul, nu ați văzut ce trebuia sau mai bine zis nu ați vrut sa vedeți de la ce a început totul defapt.Daca va numeati bărbați sau erați bărbați nu va repezeati sa dați într-o femeie! Dar sunt mai mult decât sigur ca faceți parte din anturajul acela faimos, care da în oricine fără sa ținem cont ca nu suntem animale! Țin sa va spun ca și băiatul meu a avut treaba cu echipa Fc Inițial și atât părinții copiilor de la Fc Inițial cât și antrenorul echipei sunt oameni cu educație și de calitate, ceea ce la Toni Dobos nu prea am văzut, dar în schimb am văzut o adunătură de……. !

    .

    • xxx spune:

      domnule anonim.. a fost vreun meci in care „PLETOSUL” sa nu creeze incidente ?? de cand a inceput returul la fiecare meci a creeat probleme !!!
      iar antrenorul nu a luat masuri deloc

  6. Jecu Mircea spune:

    Iata ce scrie pe fb acum o saptamana un parinte de la aceasta grupa Fc Initial: „Din ciclul ,,Oriunde merg si orice fac, imi ….. in rosu-alb”, un nou episod : Initial2005-dinamu2005 3-3 (3-0)….. George Stanca deschide scorul…… iubesc momentele astea cand portarul javrelor plange!!!!!”. Atasaza o poza cu portarul de la Dinamo culcat si taguieste toti copii de l Initial! Analizati singuri

    • FLORIN STANCA spune:

      Domnule Jecu, daca ati avea proprietatea cuvintelor ati intelege ca ,,portarul javrelor” nu este acelasi lucru cu portarul este o ,,javra”…. Daca ati avea ceva cunostinte lingvistice (va asigur ca eu am si deci folosesc judicios cuvintele), ati sti ca acesta este un apelativ pentru echipa respectiva, folosit foarte des de adversari… Iar termenul era pe pagina mea de facebook, un loc unde, daca nu iti convine ce vezi sau citesti, ori dai unfriend ori iesi de pe pagina…. Deci nimeni nu ma poate judeca pentru ceea ce postez acolo…. E privat, nu te obliga nimeni sa intri pe acea pagina…

      • Jecu Mircea spune:

        ba desteptule, e pe pagina tuturor celor pe care i-ai taguit. Din ce am inteles ai avut si tu copilul pe acolo…..deci tot o javra ai

  7. Anonim spune:

    În acest context este mai mult decât evident, ca defapt. sunteți cunoștințe vechi cu pletosul, defapt. rostiți fără nici un rost numele echipei Fc Inițial , netinand cont de valoarea copiilor acestei echipe, cât și de părinți. Încă odată demonstrați ca faceți parte din acel anturaj, specificat în mesajul precedent, de aceea orice replica a acestui mesaj, nu îl voi mai citi nu îl voi mai lua în considerare deoarece consider ca nu mă pot înjosi în așa hal încât sa mă cobor la un nivel atât de josnic și de o așa de proasta calitate! P.S. La Fc inițial grupa 2005 sunt 20 de copii din câte știu eu, îmi este greu sa cred ca toții părinții acestor copii sunt atât de inconștienți încât toți sa își tina copii la aceasta echipa!

    • xxx spune:

      PRIETENE … de cand a inceput returul JEGOSUL ALA ASA A FACUT LA FIECARE MECI… MARELE VOSTRU ANTRENOR NU A LUAT NICI O MASURA… CHIAR SUNTETI INCONSTIENTI …DACA NU VA EXCLUDE AMFB-UL DIN CAMPIONAT E GREU PT VOI DACA VA MAI PREZENTATI

  8. xxx spune:

    parintele care a scris asta este FLORIN STANCA (PLETOSUL) .. SUD STEAUA DROGAT BEAT

  9. anonim spune:

    As dori sa fiu impartiala si sa le sugerez parintilor sa lase copiii in pace sa joace asa cum le spun antrenorii ,sa vina din placere la fotbal ,sa invete ce inseamna spirit de echipa , sa isi respecte antrenorii, colegii ,adversarii si arbitrii.Parintii nu isi dau seama cat rau fac propriilor copii strigand de pe margine ce este bine sau ce au gresit, rolul parintilor este sa incurajeze de pe margine copiii .Cum? Facandu-le galerie, doar atat, nimic mai mult . Rolul antrenorilor este sa ii coordoneze , sa le spuna ce sa faca in teren.Bietii copii traiesc o trauma cand parintii urla disperati,unii isi injura proprii copii,ii instiga la acte de barbarism impotriva adversarilor.Dragi parinti nu uitati ca toti sunt copii si coechipierii si adversarii si nici un copil nu merita sa fie injurat, batjocorit.Nu va comportati mai rau ca ei.Iubiti-i pe toti si lasati-i sa simta placerea de a juca ,sa creasca demni ca la sfarsitul meciului indiferent de rezultat sa poata tine fruntea sus si sa dea mana cu adversarul, invatati-i ca atunci cand au fost faultati sau cand au faultat sa dea mana cu adversarul. Daca ati ales sa faca fotbal trebuie sa stiti ca pe teren copiii se pot faulta, nu neaparat voit ci din dorinta de a arata fiecare ca este bun , din dorinta de a castiga partida, daca dumneavoastra ca parinti nu acceptati acest lucru duceti copiii la balet, la tenis la alte sporturi unde lupta corp la corp nu se practica.Invatati sa fiti oameni mari si ganditi-va la copiii d-voastra , unii din ei sunt rusinati de reactiile celor care le sunt parinti, altii suntvtraumatizati de certurile care vor urma dupa partida ca a gresit vreo pasa, vreun sut la poarta sau mai stiu eu ce motiv ar puteavisca scandalul,altii sunt impietriti de spaima ca parintii au insultat sau chiar au lovit arbitrii.Si pentru ca am ajuns la arbitrii …nu va uitati la ei ca unii dintre ei sunt la randul lor copii,care invata ,sunt elevi ai scolii de arbitri si acum fac practica si invata,iar arbitrajul se invata practicand …De ce ii huiduiti, de ce ii scuipati, de ce ii loviti? V-ar place ca un strain sa va iinjure copilul? Sa va bata copilul? Va raspund eu: Nu, ati face crima de om .Ganditi-va sau puneti-va in locul acestor oameni…lasati-i sa isi faca treaba , sa arbitreze cum vad ei jocul , nu cum il vedeti dumneavoastra de pe margine, poate nu ati dat niciodata cu piciorul in minge sau nu ati stiut niciodata regulile unui meci …atunci cand copilul d-voastra a inceput sa joace fotbal brusc ati devenit antrenor, fotbalist si arbitru. Haideti sa incercam un lucru: o saptamana fiti in locul antrenorului pregatiti zi de zi cate un antrenament ,puneti-l in practica cu cel putin 20 de copii.Dupa acea saptamana de munca luati un meci si cereti-le copiilor sa aplice cevi-ati invatat.Rezultatul- dezastru.Alta saptamana organizati cu ceilalti parinti la fel de grozavi un meci in cate jucatorii sa fiti voi parintii.Imcercati sa aratati copiilor care acum sunt spectatori cat de buni sunteti ,cum va reusesc pasele,suturile la poarta ,driblingurile.Va garantez ca putini dintre voi vor reusi sa lege doua pase si sa ajunga la poarta adversa. O alta saptaMana fiti arbitru si incercati sa arbitrati un meci ,parintii de pe margine va contesta orice decizie,va injura,va scuipa si mai mult unul dintre ei mai grozav sate si va da un pumn. Ce faceti, dumneavoastra nu ati gresit ,in viziunea d-voastra ati arbitrat corect si ati fost impartial,dar pt ei deciziile dumneavoastra nu au contat.,una din echipe a pierdut pt ca asa este fotbalul, la sfarsit cineva trebuie sa piarda.Vedeti in niciuna din cele trei saptamani nu v-ati descurcat.A fost un rsec total.In a patra saptamana incercat sa fiti parinte ,dar puneti in aplicare lectiile invatate si mergeti la antrenamentele copilului unde antrenorul ii invata si d-voastra il apreciati pe acest om care munceste pt ca Copilu d-viastra sa invete ceva.Apoi mergeti la meci si fiti un exemplu pt copilul d-voastra.Sustineti-i echipa: Hai …Atletico Textila!( nimic mai mult).La final indifetent de rezultat felicitati-l, pe el pe coechipieri si pe antrenor si daca nodul din gat va lasa pe adversari.De ce pt ca sunt copii ,au muncit si au meritat victoria.Si nu in ultimul rand dati mana cu arbitrul(arbitrii) . De ce? Pt ca dumneavoastra nu aveti dreptul sa contestati deciziile lui si pt ca atiburmarit un meci frumos, cu niste copii care au luptat,au aratat ce stiu ,au dat tot ceea ce au putut pe teren si pentru ca asta inseamna sa iubesti spirtul sa fii fair-play, un om cu caracter , educat si de la care copilul tau si copiii altora au ce invata.Cu stima, parinte,mama de fotbalist si mama de arbitru.

    • Epigonul spune:

      Felicitari pentru integritatea dvs, doamna! Ca parinte al unui copil care nu a mai vrut sa practice acest sport tocmai din cauza pasiunilor exacerbate din jur, va inteleg perfect. Mai mult, in lipsa arbitrului, am fost rugat sa-i tin locul, iar dupa numai un singur meci nu am mai fost in stare sa continui. Toti cei care urla si protesteaza de pe margine ar trebui sa treaca prin experienta asta.

  10. Ion spune:

    Marcel Abaluta isi da cu parerea de invidie ca nu a prins si el un loc de antrenor la Scoala Toni Dobos desi sta peste drum de teren, lasa frustrarile si nu lua apararea celor de la Initial de care vad ca din ce in ce mai multa lume s-a saturat!

    • Paul spune:

      Hai sa nu băgam aiurea chestii de-astea care nu au nici o legătură cu realitatea,Domnul Marcel,normal ca s-a băgat,când în toată mizeria care a fost acolo,au căzut la mijloc fratele,cumnată și nepotul dansului și care toată lumea s-a saturat de Fc Inițial,doar voi devlă tb,ptr ca ați văzut o echipă mai buna si ați luat-o razna,nu suportați asta.

  11. Parinte spune:

    Este regretabil ce se întâmplă! Dar dacă vorbim de normalitate, vreau sa pun și eu câteva întrebări!
    1. Cum putem sa vorbim de dreptate atâta timp cât Dobos e vicepreședinte la AMFB și patron de echipa plus antrenor?
    2. Cum pot copii aia de arbitrii sa fluiere corect când pe banca uneia dintre echipe sta chiar șeful lor iar intru-n colt, având nepotul în teren, chiar președintele arbitrilor, adică cel ce îi deleagă și îi promovează?
    3. Oare nu vorbim de incompatibilitate?
    4. Dacă vrem normalitate, începând chiar cu copii, vi se pare normal? De aici pleacă toate scandalurile! Ca părinte, nu îți e bine când datorita unui „arbitraj” dirijat, la final sa Îți iei copilul acasă plângând ca fiind nedreptățit!
    5. Luminare ar trebui sa ia masuri și sa îl pună pe Dobos sa aleagă! Vicepreședinte sau antrenor!

    • Mircea spune:

      Esti unu din parintii frustrati de la Initial care vede ca echipa fiului sau este inferioara celei de la Dobos si cauti nod in papura in toate. Alegeti voi arbitrii, ora, terenul si pariu pe ce vreti voi ca nu scapati la diferenta mai mica de 3 goluri. INCOMPETENTILOR, uitati-va in ograda voastra, sunteti un club inexistent, traiti doar din scandaluri

  12. MARICA FELIX spune:

    Cand participi la o discutie este bine sa fi informat despre ce este vorba si in primul rand sa te prezinti pentru a sti cu cine stai de vorba.
    Faptul ca-ti expui punctul de vedera nu inseamna sa ti parte unui sau altuia
    Fanatismul exagerat fata de un club de fotbal sau altul atrage dupa sine si evenimente neplacute.
    Exact ce am scris mai sus despre implicarea parintilor in acest fenomen.
    Eu unul nu am vazut corectii fizice aplicate vre unui coleg de al fiului meu si am copilul la FC Initial de 4 ani.
    Important este un lucru pe care foarte multi parinti nu-l inteleg.
    NEIMPLINIRILE TALE CA PARINTE NU LE PUNE PE UMERI COPILULI TAU
    Sunt foarte curios sa vedem cum vor decurga lucrurile cand se vor intalni copiii celor doua echipe la urmatorul meci, iar scandaluri si injurii,mai bine ma duc la un film cu el si are mai multe de castigat

    • Jecu Mircea spune:

      Mi-am dat numele si mister Militaru stie ce zic, cu ceva timp in urma cand antrenam la Cadet, la un meci de 2004 desfasurat la Agronomie, dupa ce a avut o atitudine necorespunzatoare cu urlete si tipete spre arbitru la fiecare faza, a continuat aplicand corectia fizica direct pe teren unui copil din propria echipa. Eu vorbesc cu subiect si predicat, fapte concrete, nu inseamna ca daca tipati aveti neaparat si dreptate, e alegerea dumneavoastra unde va duceti copilul si in ce stil vreti sa creasca!

  13. Anonim spune:

    Am asistat la acest scandal monstru de ieri, si cam ce declari domnule Jecu, nimik nu este adevărat . Hai sa începem cu începutul . Primul pas spre scandal a fost facut de Toni Dobos încă de la începutul partidei Dobos- Initial dansul a stat numai in teren , de sunt la ei acasă , patronul de la aceasta baza se numește Dima care are si băiețelul la echipa …. Deci ….aceasta echipa a marelui Dobos nu suporta sa fie învinsa niciodată…. Spiritele s- au încins cand un copil de la inițial a faultat un copil de la Dobos…. Bun acel copil merita roșu ….dar de aici a început războiul … Domnul patron Dima de la Baza Sportiva de acolo… A tras in tătic de cap peste acele panouri de lemn si l- a bătut ca in 7 păcate … Halal de tata si patron de baza sportiva …. El Jecu ni e nimeni invidios pe dansul sau pentru ce s- a facut acolo… Chiar nu… Ca doar nu a facut din munca cinstita!!! Tu ești un antrenor amărât de 2006 care dacă tipa Georgiana la tine te scapi pe tine …vezi de treaba ta….ce îți place puterea banului…. Ca patronul de acolo a chemat doi luptători sa- i bată pe părinții de la Inițial …. E posibil asa ceva… Jeguri umane…Vezi de trena ta nu te mai bagă… Nici nu ai fost acolo ieri, de unde știi ?????

  14. FLORIN STANCA spune:

    Sunt FLORIN STANCA…. ,,pletosul” din discutie…..
    Am doar cateva cuvinte sa spun pentru ca trebuie stiute :
    Cel care a generat tot scandalul a fost domnul Neamtanu, care din motive doar de el stiute a sarit sa-l bata pe unul dintre parintii de la Initial, care il deranjase tot din motive doar de el stiute…. UNU : acesta este un fapt extrem de grav : sa patrunzi in terenul de joc ca parinte si sa sari sa agresezi un alt parinte si pe sotia acestuia. DOI : incidente de acest fel nu sunt izolate pentru cei de la echipa de fotbal Toni Dobos. Marturie pot sta meciurile cu Atletico, Dinamo, Sportteam, meciuri in care echipa domnului Dobos a fost avantajata copios (intrebati-i pe antrenorii de la Atletico ce parere au despre acest fapt…..), iar parintii de la Dobos si-au permis sa intre in teren…. TREI : eu nu am facut decat sa sar in apararea unui prieten si parinte de la clubul la care joaca fiul meu, parinte agresat de alt parinte de la adversari…. sosisem doar de cateva minute la meci…… a fost doar o REACTIE LA O AGRESIUNE….. PATRU : da, fac parte din galeria STELEI, care uraste tot ce inseamna dinamo…. mereu ii voi numi ,,javre” pe oriunde ma duc, ca sa fie linistit respectivul parinte din ,,groapa”…..
    CINCI : totul a fost generat de FRUSTRARI…. FRUSTRARI… FRUSTRARI…. o spun de trei ori ca sa se inteleaga bine….. i-am batut si o sa-i mai batem…. avem COPII FOARTE BUNI….
    SASE : arbitrajele nu au cum sa fie impartiale atata timp cat la meciurile echipei TONI DOBOS sta in permanenta domnul Crisan, bunic al unui copil de la Toni Dobos….
    SAPTE : Nu il mai ridicati in slavi pe domnul Dobos pentru ca el este cel care la un meci a injurat un copil, de la Sportteam parca, in limba greaca…. da, el, marele Toni Dobos…..cu enspre prezente la nationala si …. si…. (sa adauge cel care il ridica in slavi)… nu cred ca i-ar cadea bine sa vada inregistrarea, pe care o are un parinte de la noi……
    OPT : imi cer scuze pentru ca ai nostri copii au fost martori la asa ceva, insa daca ar fi sa se repete, tot asa as proceda….. NU POT PERMITE CA UN PARINTE AL UNUI COLEG DE-AL FIULUI MEU SA FIE AGRESAT!!! PRIMUL CARE AR TREBUI SA-SI CEARA SCUZE AR TREBUI SA FIE DOMNUL NEMTANU! Eu imi cer scuze, desi nu am pentru ce, pentru ca asa e normal….

    • Anonim spune:

      Domnul drogat Stanca,cel care nu se tinea pe picioare la ora 9 dimineata,
      Incercati sa respectati copiii chiar daca fac parte din echipa Stelei sau a lui Dinamo.Ca eu nu ti am facut copilul javra si nu l-am fotografiat pe teren in timp ce plangea.Voi nu ati vazut ca au sarit si parinti de la alte echipe?Crezi ca au sarit de nebuni?De ce v-ti luat amenzi?Ca nu ati facut nimic?Eu nu stiu ce fel de fotbal promovati voi dar ati ajuns sa umpleti paharul peste tot.Atentiieeeeee!Nu doar la 2005.Se pot verifica si meciurile de 2003,2004,2006 (pe vremea cand aveati cu cine juca).

      • Anonim spune:

        Hai sa numai facem marturii mincinoase,nu au sărit părinți de la alte echipe,ci doar un halal nene de la dinamo(bănuiesc ca avea ceva de împărțit cu Florin) și amenzi s-a luat decât una si cine,chiar soțul unei femeii batute și care scandal la grupele 2003,2004,2006 ,la Fc Inițial nici nu există aceste echipe.Dar văd că încurajezi violenta,exact ca in jungla.

        • Anonim spune:

          Sa-l intrebati si pe domnul Stanca daca si-a luat amenda.Si pe sotul doamnei care nu stiu ce cauta sa se bata cu barbatii.Oricum faptul e consumat.Ideea esentiala e ca asemenea incidente si accidente nu trebuie sa aiba loc.Veniti sa incurajati copiii nu sa ii boicotati.

          • Anonim spune:

            Nu și a luat amenda Florin și doamna vroia să îi desparte,iar să nu se mai intample așa ceva ,sunt cu totul de acord,suntem în civilizație,nu trebuie ne canibalizam

      • FLORIN STANCA spune:

        Anonimule viteaz, pentru ca toti sunteti niste viteji care se ascund dupa niste litere…
        M-ai auzit tu pe mine ca ti-am facut copilul javra? NU. Daca te referi la ,,parinti”, te referi la taranul ala de la dinamu care a incercat sa ma loveasca, dar a esuat lamentabil…. Daca eram singuri pe un camp, ar fi fugit mancand pamantul.
        Ia verifica tu meciurile de la 2004! Sunt curios sa vad cum scoti in Photoshop sau alt program opt copii de la Initial, pentru ca ei nu mai exista de mult… Si la 2003 iti poti incerca talentul de desenator pentru ca echipa asta nu mai exista de vreo doi ani… Oricum, mai baga o fisa , poate data viitoare iti iese combinatia dorita, poate prinzi trei cirese si iei potul…..

  15. Un fotbal curat.., spune:

    Aveți perfecta dreptate domnule Stanca

  16. Un fotbal curat.., spune:

    Bai Jecule nu e Militaru….stai liniștit …. E cineva care te știe …. Ești sluga buna…

    • Anonim spune:

      Atâta timp cât la meciurile jucate de Echipa Toni Dobos,orice echipa care îi înfrunta trebuie sa piardă, este normal ca dacă în teren sunt copii echipei adverse mai buni, și Sandu Crisan și Toni Dobos stau în teren, arbitri vor arbitra în favoarea echipei Toni Dobos. Sincer consider ca ar trebui sa vadă Domnul Lumânare, aceste lucruri murdare și sa nu mai permită ca Sandu Crisan și Toni Dobos sa stea fix în teren la aceste meciuri și implicit sa dicteze de pe margine către arbitri când sa dea fault când sa dea lovitura libera și implicit cum sa arbitreze, adică dor în favoarea lui Toni Dobos! Oameni de proasta calitate care comentează mai sus ar trebui sa își păstreze comentariile pentru ei…..dar ca de obicei promovam, minciuna,golanii și bineînțeles cu orice preț trebuie sa câștige Toni Dobos, ca doar a fost un nume în fotbalul românesc. ….dar nu da declarații, purtătoarea de cuvânt fiind soția Georgiana Dobos care e normal sa tina cu echipa Toni Dobos și bineînțeles sa mascheze adevărul si sa declare în favoare celor de la echipa Toni Dobos! Dacă vrem sa dezmințim ceva hai sa spunem adevărul nu sa triumfa prin minciuna!

    • boala pe dobos spune:

      Doamna dobos georgiana cea care te parasutezi pe la oameni din amfb numai deschide vb de moralitate respect si alte tampeni mai mari ca tine. Sa spunem oamenilor ca sotul dvs antreneaza si are certificat de om nebun care atunci cand a fost la dna si urma sa fie condamnat cu executare si-a revenit si a dat pe alti pe faras. Hai sa vb ca tu si sotul tau manca-ti o paine din spaga de la gigi. Hai sa le spunem oamenilor cum poate sotul dvs cu certificat de nebun care a injurat copii si strans de gat portarii poate sa fie in conducerea amfb. Spuneti toate astea numai faceti pe victima.
      Dvs sunteti o frustrata si o persoana falsa care dupa incidentul de ieri care a fost pornit de parintii dvs incercati sa iesiti basma curata .
      Dobos un mare fotbalist care a luat spaga de la gigi .
      Dobos un om nebun cu acte care nu are voie sa antreneze.
      Dobos vicepresedinte in comitetul executiv care antreneaza si face jocurile impreuna cu nemernicul de crisan.
      Oameni buni stati linistitii ca au schimbat raportul de arbitraj era presiune pe ei sa schimba ceea ce au declarat sa le fie lor bine.

    • Roxana Ilie spune:

      Ok domnul/doamna „totii” Boala Pe Dobos .Verifica la CSA pe numele cui sunt procurile pentru plecarea copiilor la Berlin in perioada Pastelui.Si opreste-te si la farmacie sa iti iei un antibiotic pentru infectia care o ai in tine.Si eventual si un laxativ.Ca sa te ajute sa iti pierzi frustrarile,boala si invidia mai repede.Succes!!!

      • Ilie Eugen spune:

        Stimata doamna, mulțumim pentru reclama privind participarea la turneul de la Berlin, dar avem o rugăminte mica . . . lăsați echipa si copii de la CSA Steaua sa crească în liniște, la foc mic și fără sa adăugați nici un fel de condiment. Este doar o rugăminte. Mulțumesc anticipat și o zi minunata.

  17. Mama unui adolescent de 14 ani spune:

    Cartonas rosu la 11 ani????Si va mirati ca apar astfel de situatii?Sunt mama unui baiat de 14 ani care spre „nemultumirea” nostra este pasionat de fotbal.Cand asist la unele meciuri si vad reactia unor parinti atunci cand un copil intra mai curajos la minge ma intreb de ce nu il incurajeaza sa faca balet.Ce e mai trist este ca si arbitrajul continua pe aceeasi linie,iar rezultatul il regasim la echipele mari unde avem multi comedianti.Incurajati copii sa lupte,asa se formeaza adevaratii campioni.Lasati cartonasele acasa, domnilor arbitrii! Nicaieri nu am vazut aceasta usurinta de a scoate cartonasul ca aici.Folositi-le doar cand depasesc regula bunului simt.Iar acela e cartonasul nostru,al parintor,ca nu ne-am educat copii.

  18. caine spune:

    Bai spurcat pletos, au fost aia prosti de la dobos ca nu tia rupt capul! Javra e mata și curva aia de nevasta! Hai ca te caut eu spurcatule sa Îți dau eu cu toată galeria p… și la voi în cartier! Bai zdreanta, și tu și militaru ăla, un sărac care atârnă pe lângă jegurile alea din ghencea, le toarnă în pahare, etc. Un limbist devenit patron de echipa!

    • FLORIN STANCA spune:

      Analfabetule, daca esti asa viteaz, de ce nu iti dai numele….. Sau nu stii nici macar sa-ti scrii numele…. Te astept oricand, viteazule!

  19. O mamica spune:

    Domnule Stanca…..un copil de 11 ani nu poate fi numit javra…este ingrozitor de urat. Incredibil dar am auzit ca baiatul dvs a fost pe la Dinamo candva…. Cat despre scandalul de ieri…sper din suflet sa fie luate masuri. Sper ca Amfb sa inteleaga ca prima serie de la 2005 trebuie sa joace pe teren neutru. Ei…Toni Dobos….sunt mereu acasa. Si se comporta ca atare. Noi ceilalti suntem doar platitori.

    • FLORIN STANCA spune:

      Doamna, eu nu am facut nici un copil javra…. Apelativul sub care sunt cunoscuti cei de acolo este acesta : ,,javre”. E un nume generic, la fel cum ei il folosesc pe cel de ,,spurcati”…. Cititi cuvintele pitecantropului analfabet…. Expresia folosita de mine a fost ,,portarul javrelor” si era pe o retea de socializare, nu la meci sau in public….

  20. Un fotbal curat spune:

    .. Acest scandal a fost instigat de părinții de la Toni Dobos…. Pe motiv ca erau conduși cu 2-1 de Inițial ..,, si ce- au zis …. Hai scandal, ca il avem pe Crișan la putere si câștigam meciul cu 3-0….. Scrie el un raport de zile mari ca Părinții de la Initial sunt de vina si gata câștigat ….. E domnilor nu stau chiar asa lucrurile ….gata ajunge …. Începe viața sovietica si pentru

  21. Un fotbal curat spune:

    Voi

  22. Un fotbal curat spune:

    Nu este primul scandal care il fac părinții de la Dobos…… Nu stiu sa piardă asta e problema…acum doi ani la cupa Crăciunului un părinte de la Dobos i- a dat un cap in gura arbitrului si l- a umplut de sânge in fata copiilor, in timpul meciului ….. Dar ce sa zic E domnul Crișan la putere …..!!!!! Doamna Georgiana de asta ce spuneti????

    • Catalin Mitrache spune:

      Vorbim de finala in care era o presiune maxima si se urla la copii???Finala cand un copil de 2004 ii faulta pe toti si arbitrul nu putea demonstra ca nu e 2005 deoarece nu a verificat legitimatiile pe motiv ca antrenorul le a uitat acasa???Redeschidem cazul Zamfir si nu stiu?

      • FLORIN STANCA spune:

        Domnule Mitrache, ocoliti esentialul!! Asa s-a intamplat? Un parinte a lovit un arbitru? Va mira ca un alt parinte de la Dobos a agreat fizic un alt parinte si pe sotia acestuia?

        • Catalin Mitrache spune:

          Pe mine ma mira cum de nu si-au varsat matele toti cei care au trecut pe langa vomitatura dumneavoastra distinsule domn.Nu stiu in ce calitate ne abordati: boschetar care vomita pe alei sau sot tarat de sotie sa nu il prinda politia.

  23. O mamica spune:

    Eu inca sper ca raportul arbitrilor va fi corect. Iar ambele echipe vor fi sanctionate. Si terenul suspendat. Nu putem tolera la nesfarsit astfel de comportamente. Pacat de copiii lor….asa sunt educati??? Ce viitor vor avea???. Oare Dna Georgiana va plati pentru ce s-a intamplat? Sau va continua sa faca pe victima….

    • Un fotbal curat spune:

      Nu v,a plăti nimic,,,, soțul in comitetul executiv , Crișan cu arbitrii….

  24. valiza spune:

    Hai sa numai facem statui ca nu e cazul. A fost un fotbalist bunicel, la echipa națională era soluție de avarie, nu a fost niciodată un titular, așa ca hai sa nu îl facem vreo mare scula de jucător! Un fotbalist bunicel și atât! Apoi la capitolul moralitate, ciocul mic! Sa uitat de cazul valiza? Gigi a dat și dobos a luat! Gigi a făcut pușcărie iar dobos sa prevala de accident și a lungit o! Apoi când si-a revenit și a putut da declarații ce a făcut? Pact CU DNA, la dat în gat pe Gigi! Pai bai mare fost internațional, știi Cum trebuie sa ți se zică? Sifonarul! Bai sifonare, nu ești în măsura sa vorbești!

    • Georgiana Dobos spune:

      Sunteti atat de penibili si fatalai incat nu aveti curajul nici macar sa va spuneti numele real, va ascundeti in spatele unui nume anonim fara sa va asumati ce ineptii spuneti.
      Nu o sa incerc sa-ti schimb parerea de frustrat, m-am deranjat sa-ti scriu in ideea ca o farama din constiinta ta, daca o exista, te-ar impiedica sa mai faci asemenea declaratii cretine. Mai baiatule, tu nu ai mancat atatea fripturi de cate ori i-a cantat imnul national sotului meu, tu nu ai dreptul sa spui nimic legat de persoana sotului meu atata timp cat nu-l cunosti personal si nici atunci, bunul simt, care e clar ca-ti lipseste, ti-ar spune sa-ti vezi de viata ta jalnica si mica.
      Nu te mai erija tu in aparatorul nimanui si nici in acuzatorul suprem, nu stii nimic si nici nu-ti cer sa-i faci statuie sotului meu, doar sa-i arati respectul cuvenit, indiferent daca esti microbist sau nu.

      • FLORIN STANCA spune:

        Doamna, macar in ceasul al doisprezecelea spuneti cine a sarit sa-l bata pe unul dintre parintii de la Initial?

        • Xxx spune:

          Betivulleeeee … abia te tineai pe picioare la ora 9 dimineata… tipa nevasta.ta sa te lase in pace ca esti beat.. ti.ai traumatizat copilul si pe altii care nu sunt ai tai baaa… asa ai facut la fiecare meci scandal.. numesti javre niste copii de 11 ani.. pai nu te prind la urmatorul meci… ordinarule… am auzit ca ti.ai luat bataie la brasov .. acum si aici.. etapa trecuta era sa ti.o iei… acum doua etape la fel.. sa nu mai calci pe la teren!!!

          • FLORIN STANCA spune:

            Viteazule XXX, nu am numit javre copiii, ci echipa. Si am numit-o pe o pagina de socializare privata, nu in public. Sper sa intelegi, desi ma indoiesc temeinic, pentru ca nu te banuiesc de o inteligenta prea dezvoltata. In cadru privat pot sa spun ce vreau, nu e caderea ta sa judeci. Ai auzit prost, vezi ca e un doctor bun in Prelungirea Ghencea.

  25. valiza spune:

    Doamna Dobos, de ce va enervati? Am spus ca a fost un fotbalist bunicel din aceasta tara! Sau credeți ca noi am uitat fotbalul? Vreti sa spun ca era nedreptatit de selectioner ca il baga pe pile pe gica popescu si ca dobos era cu 10 clase peste popescu?Nu a rupt gura târgului și nici nu a fost vreun titular la echipa națională! O rezerva care era introdus atunci când era nevoie! Apoi, am vrut sa mă informez acum și am căutat pe google! Am băgat Toni Dobos și pe prima pagina apare cazul valiza! Ăsta spuneam Doamna eu, vorbeam de moralitate, nu e cazul sa vorbească SOȚUL dumneavoastră. Apoi, știți care meciuri am găsit ca are? 23! Din care 2 sau maxim 3 titular! Hai sa nu devenim penibili și sa ne vedem fiecare de treaba lui! Repet! Un fost fotbalist, hai sa îi zicem Bun,care acum a devenit patron de echipa și unde prin funcția de la AMFB face jocuri murdare, nu știe sa piardă și folosește practici care îl face celebru după cazul valiza!

    • Xxx spune:

      „Practici care il face”… ai asasinat limba romana… echipa de parinti analfabeti… cu un antrenor fara carnet de antrenor si ingamfat ..de parca are 3 licente PRO

  26. Anonim spune:

    Bai…..xxx, esti actor de filme porno sau ce dracului esti?
    Ca la cum scrii nu esti departe.De cand ai intrat nu postezi decat amenintari si critici.
    Spune cine esti si apoi vedem cum sta treaba.
    Am vazut multe femei cu Mai mult sange in.veioza decat tine!

    • Xxx spune:

      Tu vorbesti care postezi cu anonim.. penibil.. sa va feriti sa mai calcati pe la meciuri

  27. boala pe dobos spune:

    Boala Pe Dobos spune:
    27/03/2016 LA 6:25 PM
    Doamna dobos georgiana cea care te parasutezi pe la oameni din amfb numai deschide vb de moralitate respect si alte tampeni mai mari ca tine. Sa spunem oamenilor ca sotul dvs antreneaza si are certificat de om nebun care atunci cand a fost la dna si urma sa fie condamnat cu executare si-a revenit si a dat pe alti pe faras. Hai sa vb ca tu si sotul tau manca-ti o paine din spaga de la gigi. Hai sa le spunem oamenilor cum poate sotul dvs cu certificat de nebun care a injurat copii si strans de gat portarii poate sa fie in conducerea amfb. Spuneti toate astea numai faceti pe victima.
    Dvs sunteti o frustrata si o persoana falsa care dupa incidentul de ieri care a fost pornit de parintii dvs incercati sa iesiti basma curata .
    Dobos un mare fotbalist care a luat spaga de la gigi .
    Dobos un om nebun cu acte care nu are voie sa antreneze.
    Dobos vicepresedinte in comitetul executiv care antreneaza si face jocurile impreuna cu nemernicul de crisan.
    Oameni buni stati linistitii ca au schimbat raportul de arbitraj era presiune pe ei sa schimba ceea ce au declarat sa le fie lor bine.

  28. Dumitrescu spune:

    Ai mers prea departe dar e o realitate! E clar ca daca e asa e foarte periculos sa lucreze cu copii! Dar inainte de toate,nu are voie sa antreneze fiind vicepresedinte la AMFB! E clar,conflict de interese! Plus ca acest om nu stie sa piarda si are reactii ciudate si fata de copii si fata de arbitrii! Referitor la partea cu becali,un caracter infect care dupa ce a luat banii sa dus si la dat in gat pe gigi! Oricum,AMFB daca nu ia decizii radicale,trebuie sa ne retragem toti si sa facem un campionat unde copii sa nu fie invatati cu furtisaguri inca de mici!

  29. boala pe dobos spune:

    Din prima etapa totii parinti de la dobos vb ca ei vor fi campionii nici barcelona nu stie de la inceputul campionatului ca la sfarsit vor fi campionii.
    Dobos marele jucator injura in ungureste copii de la celelalte echipe adverse.
    Crisan sta pe teren si cand vede ca este groasa face semne la arbitri ca sa fie bn pe dobos ca joaca nepotul.
    Crisan seful arbitrilor o zdreanta de om care este la fel ca dobos culege bani de la totii arbitri ca sa ii delege.
    Eu nu ma duc deloc departe dar asta este realitatea in curtea celor de la dobos.
    Cat despre initial si domnul militaru pot sa va zic ca nu are o treaba cu antrenoratul el zice ca pregateste personalitati si caractere ca ii invata fotbal dar in realitate nu ii invata nimic are si el un club si este antrenor datorita tatalui sau care nu la lasat sa moara de foame ca nu se pricepe la nimic .

  30. Elena spune:

    Cata nerusinare poata sa zaca in curtea celor de la dobos??? Ei se victimizeaza??? Sunt o gasca de golani . Dupa incidentul de ieri copiii de la initial tremurau si plangeau ….iar cei de la dobos …..se amuzau copios. Asa parinti asa copii…… . Nu aprob in nici un fel reactia domnului de la initial…..dar mi se pare incredibil ca cel care a lovit cu indarjire…cel care a dat cu picioarele intr’un om deja cazut….era chiar marele patron al bazei sportive….. Cum e posibil asa ceva?? Datoria lui era sa aplaneze orice conflict nu???

    • FLORIN STANCA spune:

      Doamna, reactia mea a fost o reactie venita dupa o agresiune fizica a domnului Neamtanu si a inca unui parinte de la Dobos asupra unuia dintre parintii de la Initial…

      • Laur spune:

        Dl Nemteanu a fost un scandalagiu si la Fc Juniorul, de ce credeti ca a plecat de acolo????

  31. Enache spune:

    Haideti dacă vreți sa facem ordine pentru copii nostrii, sa facem o petiție și sa mergem cu ea la DNA sa vedem Cum la clasat pe Dobos la cazul valiza! Sa depunem mărturie ca el de 5 ani antrenează copii de 5-6 ani, deci, e în deplinătatea facultăților mintale! Depunem marturii, poze și articole de presa ca omul sa prefăcut în fata anchetatorilor și sa prezentat cu acte medicale false! Din moment ce avea pe mana și educa copii de 5-6 ani înseamnă ca era sănătos tun! Haideti sa facem o petiție! În cazul în care se dovedește ca certificatele medicale depuse la DNA sunt reale, atunci ar trebui sa se sesizeze organele statului ca a pus viața copiilor în pericol!

  32. Anonim spune:

    Sa VA fie rusine tuturor daca SI la un joc de copii faceti asemenea marlanii.nu poti cere omului Sa fie civilizat daca nu stie CE inseamna

  33. Anonim spune:

    Sunteți bolnavi cretinilor! Duceți -va la Balaceanca și tratați va handicapaților!
    Cum dracu permiteți bai ziariști de cacat sa scrie toți căzuții în cap porcăriile astea?
    Stați într o tara de cacat, cu oameni de cacat care nu au nici un Dumnezeu, și va meritați soarta de cacat.

  34. Roxana Ilie -Steaua spune:

    Sa v-o zic pe aia buna: sunteti retardati mintali cu totii.Pe langa faptul ca sunteti analfabeti si nici macar nu scrieti corect gramatical mai si delirati aiurea.Cum credeti voi ca o persoana care „nu e in deplinatatea facultatilor mintale” poate antrena niste copii?Cum puteti voi sa credeti ca niste parinti isi pot da copiii pe mana unui „psihopat” cum incercati voi sa scoateti din acest om?Cum poate el sa iasa din tara cu copiii?Noi jucam acolo in fiecare weekend si vedem crize ale parintilor de la toate echipele.Nu sunteti intregi la minte?Nu vedeti ca problema e in primul rand la parinti si dupa mai departe?Daca vi s-ar interzice sa veniti cu copiii la meciuri cum ar fii?LINISTE.Va spun eu.Educati-va pe voi maimutelor de mame care va urcati pe garduri si tipati ca descreieratele la copii si voi tati frustrati care vedeti pe Messi in fiecare copil al vostru.Rusine sa va fie la toti pentru comportamentul pe care il aveti.

    • Alexandru spune:

      Stimata Doamna Roxana, va reamintesc ca în decursul anchetarii dosarului valiza, insusi dna a recunoscut ca dobos nu poate fi audiat deoarece nu poate face fata mental interogatoriul! Apoi însuși Doamna Georgiana când a fost invitata la Mă ruta și a fost întrebată dacă dobos e refăcut 100% a zis ca nu, este maxim 75%! Apoi a fost întrebată dacă sunt șanse sa se refacă total și a raspuns:”DIN PACATE NU!” Atunci, cine e ăla nebun? Eu după acea emisiune mi-am luat copilul de acolo! Atunci, având în vedere aceste aspecte se naște doua necunoscute:
      1. Nu a avut nimic și a mințit Dna-ul ca sa scape de pușcărie!
      2. Chiar are probleme și atunci viața copiilor e în pericol!
      Care din cele doua variante e cea reala?

  35. boala pe dobos spune:

    Roxana esti mai analfabeta decat totii la un loc si mai esti si proasta. Da poate sa iasa din tara domnul dobos cu, copii pt ca procura probabil nu sa facut pe numele lui iar majoritatea copiilor au fost insotiti de un parinte.
    Asa ca nu ai nici o treaba cu viata apara tu prostia ca tot proasta esti.

  36. Bogdan spune:

    Circul asta ieftin a unora care se ascund în spatele unui anonimat nu contează pt oamenii cu ceva creier la purtător.
    Terminați cu prostiile ca dacă vor oamenii aia pe care i atacați cu atâta îndârjire va pot depista și atunci e vai de curul vostru cu tot cu anonimatul vostru.
    Aviz amatorilor! Aștept un semn și se rezolva!

  37. Elena spune:

    Draga domnule Bogdan…..nu va este rusine??? Sa amenintati …… Dc ? Nu sunt de acord cu jignirile, dar de aici si pana la amenintari….. .Eu am copilul la o alta echipa. Nu ma interesa scorul clasamentul….nimic. Noi nu facem performanta doar sport. Dar ce s-a intamplat acolo nu poate ramane fara sanctiuni. Daca dvs sunteti de acord cu violenta participati doar voi si initial la competitii. Pe noi ceilalti lasati-ne asa mai prosti….

  38. Pentru un fotbal curat.... spune:

    Nu este un circ ieftin…..ne ascundem pana miercuri …. Dupa ședinta de la amfb, sa vedem ce verdict se da… Sau poate chiar atunci o sa venim cu înregistrările video de la ” măcelul Baza Prosport Arena „, dacă nu se iau decizii care sa ne protejeze copiii si pe noi înșine , vom merge mai departe…. Iar in aceste filmări se văd si cele ” șase echipaje de poliție” , mai sigur doi agenți , sa vedem de unde a văzut Doamna Georgiana șase echipaje….

  39. Elena spune:

    Inca ceva. Domnule Bogdan. O intrebare . In ziua meciului cu dobos sau cu initial pot veni singura cu baiatul meu sau tre sa caut pe net asasini???? . Sa va fie rusine

  40. boala pe dobos spune:

    Domnu bogdan va doare adevarul si va frustreaza incidentul petrecut si lucruri adevarate care se petrec la toni dobos din pacate.
    Daia nu avem fotbal in romania pt ca exista tot felul de oameni care nu accepta lucruri adevarate.
    Sunt sigur ca in sinea dvs stiti foarte bn ca lucruri spuse de toata lumea de aici despre acest club sunt adevarate.

  41. Cornel spune:

    Domnul Bogdan,de ce nu spuneti ca marele Dobos practic a facut o afacere din aceasta scoala? Am atit si aerul ce il respirAm aici pana mi sa luat! Pana sa implicat Dima financiar,ati uitat ca de mos niculae nu lea dat la copii nici o portocala? Ce ne intreba tot timpul georgiana?? Taxa,cand atiti taxa?? Apoi,ati uitat cand a facut georgiana antrenament copii? Ca sa nu dea salariu la antrenor! Ati uitat cand se plangeau stancu si mircea ca nu le dadea salariile?

  42. Pro-Sport Arena spune:

    ANUNȚ IMPORTANT!

    În urma incidentelor din acest weekend Pro-Sport Arena își rezerva dreptul de a limita și restricționa accesul părinților în incinta bazei pe durata meciurilor programate de către AMFB începând cu data de 2.04.2016.
    Paza va fi asigurata de o firma specializata care va fi abilitata sa ia masurile de rigoare.

  43. Lupascu Dumitru spune:

    Domnilor,deveniti penibili! Limitati accesul parintilor sa isi vada copii in urma unui scandal provocat de patronul acestei baze sportive si care are acum tupeul sa dea acest comunicat! Pai bai baietashule,daca tu esti un golan si un derbedeu,imi interzici mie sa imi vad copilul? Nu iti e rusine? E competitia ta?

    • Pro-Sport Arena spune:

      Accesul parintilor in baza sportiva se va face dar strict in spatiile special amenajate unde clar refuza toata lumea sa stea.Vom monta si garduri suplimentare daca va fi nevoie.

  44. Elena spune:

    Se pare ca deja stiti stimati domni ca nu se va lua nici o masura de sanctiune la sedinta amfb. Meciurile se vor disputa in continuare acolo….cu domnul crisan pe teren . Sa va fie rusine tuturor. Prosti antrenorii de la celelalte 10 echipe daca accepta asa ceva.

  45. vecina din bloc spune:

    Va înșelați …. Noi locatarii de la bloc speram sa nu se mai joace nici un meci aici…. Deja am acționat in instanța cazul….

  46. boala pe dobos spune:

    Gata sa rezolvat treaba ca la romani.
    Urmeaza raportul facut de arbitri impreuna cu parintii si domnul crisan raport care va fi probabil benefic echipei K1 dobos.
    Nimeni sau probabil doar initial vor fii sanctionati.
    Terenul probabil nu va fi suspendat ca trebuie sa isi faca treaba si crisan ca doar nepotul este la K1 dobos.
    Iar urmatorul wekeend crisan si alti vor fii pe teren asa zisi smecheri iar restul in afara bazei.
    Caz rezolvat clasat dosar distrus si fotbal avem slava domnului.
    Amin

  47. pentru in fotbal curat spune:

    Aloooo tati!!!!!! Noi plătim …. Deja știți verdictul??? Parca miercuri era ședinta la amfb…noi părinții stam in strada… V- a fi bătaia mai mare… Rugam vecina care a comentat mai sus sa elibereze parcarea intre orele 08.00- 13.00- pentru o bătaie adevarata …. Sa va fie roboților …

  48. Vecina Din Bloc spune:

    Bai nesimtitilor. Cu totii sunteti bolnavi. La puscarie cu voi

  49. Maty spune:

    Mi-e mila de voi, e clar ca de sapt viitoare o sa luati multa bataie… Nu e normal, dar cei de la initial chiar merita lucrul asta, chiar si cei de la eliade… Cred ca strategia e urmatoarea, in afara bazei nu sunteti raspunzatori

    • anonim spune:

      Stimabile domn Maty, nu trebuie sa-ti fie mila…si sa faci ceva pentru acesti copii care nu au nici-o vina sa asiste la asemenea golanii…….dumneata incurajezi prostia…..numai crede dumneata…sau face strategii…ca s-ar putea sa fii chiar implicat in asa ceva….. oricum daca nu se i-a nici o masura la amfb de a muta seria I de acolo( conflict de interese), banuiesc ca asa ceva nu se va termina…..

    • Animous spune:

      Domnule Maty nu inteleg ce implicare au cei de – la Mircea Eliade ? Sau esti un parinte de la Tony Dobosi frustrat de faptul ca Eliade a castigat meciul cu Tony Dobos ?

  50. Maty spune:

    Nu sunt si nici n-o sa fiu implicat in asemenea prostii… Si ce crezi? Copilul meu nu joaca la Toni Dobos, joaca la o echipe pe care Eliade nu a batut’o. Ideea e ca stiu un parinte de la Eliade care posteaza aici impotriva celor de la Dobos si spune mereu ca are boala pe ei….si hai sa fim seriosi si realisti, conditii mai bune decat acolo nu sunt in alte parti, o spun din punct de vedere a unui parinte de copil care face fotbal.

    • Animous spune:

      Ok am inteles dar in scandalul de sambata cei de la Eliade nu au nici o implicare si nici eu nu am copilul la Eliade dar incerc sa fiu impartial si spun ce am vazut pt ca am fost acolo de fata . Si acum sa fim seriosi Eliade este una din echipele Foarte bune din campionat si nu stiu la ce echipa joaca copilul dumneavoastra dar sunt putine echipe care le pot face fata si asta spun din propria experienta . Chiar au copii nu buni foarte buni . Copilul meu joaca la o echipa care nu se bate la campionat . Si ce crezi Domnule Misty daca ar fi sa aleg intre primele echipe din campionat unde ar trebui sa joace copilul meu credema ca as alege pe departe Mircea Eliade sau Sport Team pt ca acolo sunt oamenii in care poti avea incredere sa-ti lasi copilul.

  51. anonim spune:

    EU PERSONAL NU AM COPILUL LA FOTBAL…AM ALTE INTERESE AICI….D-LE Maty…..iar pe cei de la ELiade ii cunosc ff bine…si sunt fff linistiti, isi incurajeaza copiii, ii sustin…… si cam atat am vazut la ei……pe cand aici……tiganie…iar acest macel care a fosta acolo…..e fara scuza….e ceva ce nu s-a mai pomenit….. daca dumneavostra doriti sa veniti incontinuare aici …sunteti invitatul meu…… bafta multa…

  52. Buzau spune:

    Cei mai multi tigani si cei mai infecti sunt cei de la eliade… Ne-au injurat copii si pe noi mamicile de ne-au spurcat… Hotul striga hotii

  53. Hahhhaa spune:

    Mai jucati cu copii mai mari in echipa, voi astia de la eliade??? Voi astia cu copii super buni :))))

    • Lol spune:

      Eu am jucat la un meci cu Eliade si,m-i s-a fracturat tibia,erau 2003

      • dan spune:

        Asa intra Eliade la rupere daca nu pot castiga in teren rup piciorele si cer ajutorul arbitrilor sa „incline terenul” si prelungeasca meciul (12min prelungire la o repriza de 30 min)

  54. anonim spune:

    SUNTE-TI FRUSTRATI …….VB DE CE MIZERIE AVETI IN OGRADA……LASATI COLEGII IN PACE…NU E NIMENI VINOVAT DIN ACEI PARINTI, PE CARE II TARATI PRIN NOROI……NIMIK NU SCUZA CE S-A INTAMPLAT ACOLO, FAMILIE DE HULIGANI…………….HAI SA PLECAM FRATILOR DIN TARA ASTA DE CACAT….VAD CA NU EXISTA REZOLVARE….VORBIM UNA SI RASPUNDEM ALTA…….

  55. Hahhhaa spune:

    Deci pana la urma e adevarat ca voi astia de la eliade comentati aici mai mult decat oricine…mereu ati fost impotriva celor de la TD si de-asta ati si jucat cu copii mai mari.. Doar ca sa castigati niste meciuri… Echipa de 2 lei ce sunteti

  56. anonim spune:

    ASTA INSEAMNA SA FII MAFIOT…..

  57. anonim spune:

    HA….HA….

  58. Elena spune:

    Bai voi sunteti bolnavi. Cum dracu poti sa aprobi asa ceva? Bai nebunilorrrr… un parinte de la dobos a chemat ajutoare prin telefon. Erau niste barbati cu ceafa mare batausi de cartier cred. Bn an gresit ca i-am numit barbati. Cum ma sa te cheme cineva sa te bati la un meci de copii si tu sa accepti. Astia sunt barbati….. Ca dl Stanca era un fel de superman si astia de la dobos nu faceau fata. Sa va fie rusine bai nesimtitilor. Or fi si aia de la eliade tampiti or fi si aia de la initial nebuni dar pe voi bai hahalerelor nu va intrece nimeni. Rusineeeee

  59. Animous spune:

    Mare dreptate aveti Doamna Elena .

  60. Un parinte de la eliade spune:

    Cred ca lucrurile au degenerat si discutiile de aici s-au transformat aiurea intr-un razboi urat. Nu inteleg stimati domni dc a fost implicat numele echipei eliade in acest conflict. Vreau sa va spun ca aveti o parere total gresita despre noi. Si vorbesc in numele majoritatii parintilor. Nu exista nici o”boala ” pe nimeni. Consider ca orice conflict ar fi existat intre noi si cei de la Dobos a fost stins demult. Cred ca am reusit sa avem o rel normala intre noi parintii de la ambele cluburi. Copiii nostri se saluta, sunt prieteni pe fb. Sunt aproape sigur ca nici un parinte de la noi nu a comentat aici. Asa ca va rog respectuos sa nu mai induceti in eroare cititorii. Cat despre ce s-a intamplat sambata este regretabil. Si cred ca e o solutie foarte buna sa fie interzis accesul parintilor aproape de suprafata de joc. Pana la urma venim acolo pt copiii nostri nu pt noi. Sper din suflet sa nu mai existe astfel de incidente. Ar fi pacat pentru ca terenul de joc este printre cele mai bune din Bucuresti. Va doresc o zi buna!

  61. Hahhhaa spune:

    Fiecare echipa are uscaturile ei insa ca la Tonni Dobosi nu gasim nicaieri. De ex. 1. Crisan marele sef peste arbitri
    2.. Dima marele investitor care da cu pumnul
    3. Executorul judecatoresc care cheama cefosii la lupta
    4. Tatal lui Giovani alt smardoi si ala
    5. Nemtanu alta hahalera
    Si ex pot continua . Sa va spun cum domnul Ex Judecatoresc dupa ce a dat cu pumnul si-a dat geaca jos sa nu-l mai recunoasca cineva si dupa ce au sosit cefosii chemati tot de domnia sa a imbracat inapoi geaca , acum avea curaj venisera cefosii sa-l apere. Deci ce sa mai vb la Toni Dobosi sa-u strans toti neispraviti.

  62. Adrian spune:

    Zau ca multi nu aveti toate tiglele pe casa… cata patima pentru niste meciuri de copii si juniori… voi realizati cat de mult rau le faceti copiilor??? Urlati ca disperatii la niste copilasi care inca se joaca… ce educatie le oferiti mai oameni??? Fac pariu ca vor renunta la fotbal pana sa faca trecerea la seniori si asta tocmai din cauza comportamentului pe care-l aveti vizavi de ei, antrenori si arbitri!

  63. George...un parinte de la echipa TD spune:

    Domnule ‘hahhhaa’ vb mult si prost, e clar ca ai ceva cu aceste persoane si cred ca mai bine ai inceta cu aceste comentarii ieftine… Asta pt ca vb ca anonim si nu ai curaj sa-ti dai numele sau sa te duci sa le spui in fata acestor oameni, parerea ta despre ei… 1. Sandu Crisan nu a influentat cu nimic arbitrajul, care a fost unul foarte bun si apreciat de majoritatea antrenorilor…2. Dima a fost atacat de acea perosoana aflata in stare de ebrietate si care prin niste parinti de la echipa Initial si-a manifestat regretul pt faptul ca a sarit la el fara sa fie implicat…3. Acest executor judecatoresc, si-a chemat ‘cefosii’ dupa incident si nu pt a agresa pe cineva…4. Tatal lui Giovani a sarit si el ca si ceilalti parinti de la echipa initial…5. Nemteanu este un om educat si cu bun simt, care regreta absolut tot ce s-a intamplat la acest meci……nu uitati ca dupa au sarit si v-au batul alte persoane de la alte echipe, de ce nu ma intereseaza pe mine…referitor la ce s-a scris mai sus despre eliade, nu este normal, au o echipa buna, iar noi suntem prieteni cu marea majoritate a parintiilor de acolo, pe care i-am felicitat dupa victoria din meciul pe care copii lor l-au jucat cu ai nostri… O zi buna si lasati copii sa faca fotbal!

    • Iliescu Vlad spune:

      Domnule,ia atitudine! Impungeroua il cheama pe asa zis-ul executor! M-am interesat azi la un parinte de la dobos ca am avut ceva treaba la camera executorilor! Am vorbit acolo cu cineva,am aratat comentariile de aici si a zis ca e o pata pentru ei si in urma unor verificari,acest personaj este un amarat de sofer care alearga cu acte toata ziua de colo-colo la tatal lui la birou! Executor este tatal si sora lui! Cei de acolo au zis ca asteapta o sesizare in privinta acestui personaj dubios care isi aroga titulatura de executor judecatoresc! Va asteapta cu o reclamatie la sediul lor situat pe strada Mihai Eminescu nr.50-54,etaj 4,apart.10,sector 1. Seara buna

  64. Adrian spune:

    O singura solutie: sa se joace fara clasament! Atunci s-ar cuminti toti: parintii, antrenorii, conducatorii de cluburi…

  65. Deceneu Albul spune:

    Praduitorilor, si la ora asta comentati, la 3 zile de la macel?
    Ne vedem sambata, la aceeasi ora, sa ne spargem mufele.
    Cica nu ne lasa inauntru, dar vom rezolva cazul.
    Adica sa creasca fiul meu cu gandul ca l a batut pe taica su un bou? Niciodata!
    Sa va tineti bine..

  66. sile spune:

    sa spunem ca adevarul e undeva la mijloc,da?. si de aici ,fara a supara pe nimeni , sa incercam sa vedem adevarul.pentru parinti activitatea copilului e un vis, pentru ceilalti factori implicati, e o afacere,altfel spus sursa de facut bani.de ce sunt atatea scoli de fotbal? de ce sunt atatea baze sportive? pentru ca cineva castiga bani. cei care cheltuie sunt parintii .investesc in echipamente,cantonamente ,turnee……….restul,patroni,antrenori , arbitrii, asociatiile locale sau judetene sunt cei care castiga…
    fotbalul se indreapta intr-o directie gresita. daca cei care au cluburi ar avea alte interese, in afara de cele financiare altfel ar sta lucrurile. vreau sa-mi spuneti la nivel national, unde e un club care are echipe la mai multe grupe de varsta si exista ul lot de echipa 1 unde nu se platesc taxe.cate cluburi suporta echpamente complete,turnee, cantonamente?
    Cei care aveti copiii in acest fenomen,de cate ori nu vi s-a intamplat sa va iasa copilul din teren sa va spuna ca a fost furat??acesti oameni care trebuie sa-i educe ,sa-i invete pentru mai departe le spun sa cada si sa planga, sa obtina lovituri libere…..sa nu ma contraziceti ca stiu ce spun, am fost martor la asemenea scene…..OAMENII CU BANI DISTRUG FENOMENUL FOTBAL SI COPIII, NUMAI PENTRU A FACE BANI SAU PENTRU ORGOLIILE PERSONALE………PENTRU A FI RESPECTATI, PARINTII AR TREBUI SA NU MAI PERMITA SA FIE JECMANITI,UMILITI DE NU STIU CINE…….
    PS.RESPECT PENTRU OMUL TONI DOBOS

  67. Anonim spune:

    Poate asta să vă ajute puţin să vedeţi dincolo de persoana voastră, părinţilor care sunteţi voi părinţi!

    https://www.monitorulsv.ro/Fotbal-pe-paine/2015-06-26/Unde-e-mintea-sanatoasa

  68. Hahhhaa spune:

    Aveti mare dreptate domnule Iliescu Se numesc Impungeroua Nicolae si Impungeroua Doinita au cabinete prin Teleorman si in Bucuresti sectorul 6 .

    • Iliescu Vlad spune:

      Merita o asemenea creatura sa ii faci reclamatie! Impungeroua,am inteles de la parintele de la dobos ca e un caracter infect,el provoaca toate scandalurile,are un comportament golanesc,cica interlop! Se prezinta peste tot ca executor jidecatoresc!! Iti dai seama ce tupeu are si el saracul e un caraus de acte!!

  69. CITESTE LINKUL!!! spune:

    Ca sa va dati seama pana unde poate sa mearga nesimtirea acestei georgiana dobos si nu numai. Cititi ce comunicat fac ei….chiar toti suntem prosti, numai ei sunt destepti. Chiar va rog sa cititi cu atentie.

  70. Nemtanu spune:

    Serios? Gata…ati hotarat sa o bagati sub pres si pe asta dna Georgiana Dobos? Asteptam alta pozitie din partea dvs….gen excluderea acestui Nemtanu si a copilului dumnealui din cadrul scolii de fotbal. Da, stiu..o sa-mi spuneti ca ce vina are copilul. Nu, nu are, insa tacsu are si trebuie sa-si asume acest lucru, chiar daca are repercursiuni asupra propriului fiu. Era primul comunicat pe care trebuia sa-l faceti…dar normal ca la dvs 150ron cu inca 150ron si cu inca alti 150ron….se aduna, ca de fapt asta va intereseaza…banul!!! Pe una din postarile dvs de pe facebook, in care tocmai dvs tineati lectii de moralitate…spuneati la un moment dat ca nu veti accepta astfel de comportamente in cadrul scolii, si ca cei ce nu vor intelege asta, isi vor lua copilul si vor pleca. Parintii copiilor de la scoala dvs sunt la a 3a abatere grava de acest gen si nu s-a intamplat nimic. Deci…asteptam sa vedem si noi primii plecati in urma acestor incidente. Vrem sa vedem ca aveti verticalitate si impartialitate. Asta ca sa aveti argumente sa ma contraziceti ca nu va intereseaza doar banul. Multumesc… In rest, sa auzim numai de bine!!!!

    • Alexandru spune:

      Dl Nemtanu il vede pe fii-su un fel de Mesi, stiu ca de la Juniorul a plecat cu mare scandal.

  71. Claudiu M. spune:

    Deja subiectul a devenit cancan pt frustratii care stau la cutie si sub anonimat mai profita si ei sa-si vomite rahatul care -i sufoca. Bai handicapatilor, ce ati inteles voi din subiectul articolului asta? Ce va casunat pe Dobos si pe nevasta-sa ? Ce aveti voi de impartit cu ei nu ne intereseaza fraierilor, ne intereseaza copiii nostri care sunt expusi si obligati sa vada comportamentul vostru deviat, ne intereseaza sa vedem ca au o sansa copiii nostri sa creasca intr-un mediu sigur, va casunat pe baza lui Donos, pai duceti- va bai tampitilor si antrenati va sau jucati pe maidan, in paduri unde va e locul, daca va dat Amfb ul meciuri pe maidan ati sarit in sus de cur ca isi bat joc de voi. Daca te duci sa joci sau sa te antrenezi intr un loc civilizat ca baza lui Dobos il mancati de cur pe omul ala ca a reusit, nu vedeti ca sunteti labili si va intuneca invidia mintile? Din partea mea sa mai faca Dobos , X, Y sau Z 10 baze frumoase poate asa isi baga unghia in gat hahalerele care au scris pe aici si scapam dracului de ei. Pe mine ma intereseaza sa dau o taxa dar sa stiu ca copilul meu are conditii bune de antrenament, ca e respectat si in siguranta.
    Lasati ne dracului cu ce a facut si na facut Dobos, veniti cu solutii pt starpirea exemplarelor negative de la toate echipele, pt ca sunt peste tot. La meciul de la baza Dan Chilom ca sau luat aia la bataie si au retras echipa de pe teren nu scrie nimeni nimic, ca la Eliade antenorul r ,,calca” mamicile nu intereseaza pe nimeni ca e cancan, ca sunt antrenori care iau bani de la parinti ca sa le bage odorul in echipa un detrimentul unui copil care merita sa joace, sau antrenori ca Militaru care da tepe pe la turnee si uita sa mai plateasca? Pai sa stim daca vreti sa dezbatem subiecte de cancan avem cu duiumul. Lucrurile serioase mai intereseaza pe cineva? Hey, se aude, lasati ne cu cancanurile, vrem dezbateti serioase si solutii concrete pt.stoparea acestui fenomen. Se inatampla in fiecare wekend la cate o baza batai intre copii si parinti. De ce nu se scrie , de ce nu se face ceva, sunt arbitrii carora le e frica sa mai intre in teren din cauza patintilor si a antrenorilor isterici. Iar copiii nostri asista la asta! Ce ziceti, nergem pe cancan si misto sau facem ceva cu noi si pt copiii nostri?

    • Daniel spune:

      Domnul Claudiu,

      Va inteleg faptul ca sunteti nervos si multe dintre argumentele enumerate de Dvs. sunt valabile. Problema e cum facem sa starpim actele de huliganism, lipsa de educatie si nesimtirea de pe stadioanele unde joaca astia mici.

      Va contrazic ca acest articol este de unul de cancan. N-am scris despre nu stiu ce iubire, despre sanii managerului sau despre limbajul susburban dintre ei. Am scris despre niste copii traumatizati ca parintii lor s-au luat la bataie. Eu nu cred ca asta e cancan, e un articol care trebuie sa ne puna pe ganduri si sa luam masuri. In ritmul asta parintii o sa vina cu pistoale la ei. Unde vreti sa ajungem?

      Cand se intampla un lucru ciudat pe terenul de fotbal, va rog scrieti-mi la daniel.nazare@ ilfovsport.ro si va promit ca ma ocup de fiecare caz in parte.

      Toate cele bune,
      Daniel Nazare

      • Elena spune:

        Extraordinara decizia luata azi la amfb. Felicitari domnilor. Sunteti toti o apa si un pamant. Ne plangem ca traim intr-o tara de rahat…..ne meritam soarta. Hai Romania!!!!!!

      • pentru in fotbal curat spune:

        Buna seara. De asta v- ați ocupat ? Cazul e respins pana pe 13.04.2016.

    • Elena spune:

      Esti bolnav bai baiatule. Cui i-a casunat nebunule pe baza lui dobos? Tu nu ai inteles ca problema nu e baza bai tampitule problema e ce s-a intamplat acolo. Si faptul ca parintii de la dobos au fost parte din meciul de box in fata copiilor. Si faptul ca ei trebuiau sa stinga orice conflict ca doar erau la ei in casa. Nu te duce capul deloc. Vai mama ta.

    • CITESTE LINKUL!!!! spune:

      Maestre..stai calm sa nu-ti pocneasca vreo vena, ca iti raspund si ce am cu dna georgiana!!!! Repet…doar cu dna georgiana. Nu am decat respect ptr Anton Dobos si ptr frumoasa baza pe care au facut-o, asa cum au facut-o, nu mai conteaza. Conteaza ca au facut ceva bunsi util copiilor. Revenind la distinsa dna georgiana: in primul rand iti spun din start ca am avut si eu copilul acolo si pe distinsa dna o intereseaza doar rezultatele, ea e una din persoanele de la care pleaca aceasta atitudine urata a parintilor. Ea ne da lectii de moralitate pe facebook, dar ea e cea care e ahtiata dupa rezultate, ea a dus in timp la aceasta incarcare negativa si din partea parintilor. Ea a lasat ca astfel de fenomene de parinti sa se dezvolte in jurul ei. Daca avea sange in instalatie, si poate ca are dar banul e calmantul ei, trebuia sa-i excluda din scoala pe fotbal cu copii cu tot, pe acei parinti care au comis astfel de fapte. Sa-ti aduc aminte ca au mai avut doua incidente de genul, unul chiar al distinsului dima (care i-a dat un cap in gura arbitrului) si unul al distinsului impungeroua (maarele executor judecatoresc, care a strans de gat arbitru). Vezi…ptr asta o invinovatesc pe ea, ptr ca daca vroia sa fie respectata ar fi trebuit sa nu accepte astfel de parinti in scoala ei de fotbal. LAMURIT???

      • Iliescu Vlad spune:

        Iar Impungeroua? Stimați oameni, numai folosiți cuvântul executor!!!! Jigniți aceasta profesie! Omul asta nu ați înțeles că e un pârlit de șofer la cabinetul lui tacsu! Un țărănoi de teleorman care dacă te dai la el o ia la fuga și cheamă ajutoare! E o cantitate neglijabila!

  72. Anonim spune:

    Eu sunt din Brasov fratilor ,am citit mai sus un comentariu al unui parinte de la Dobos care vrea sa se intalneasca pa teren neutru si ca le de la trei goluri in sus echipei adverse ,sa vina cu ce arbitri vor…..
    Bai FRUSTRATULE (oricum nu cred ca sti ce inseamna acest cuvant) tu pui pe umerii copiilor abitiile si neimplinirile tale.
    Halal exemplu dai copilului tau.

    • CITESTE LINKUL!!!! spune:

      E CHIAR ANTRENOR LA DOBOS, GRUPA 2006 MIRCEA JECU!!!! FRUMOS, NU????

  73. Hahhhaa spune:

    Claudiu . M esti bolnav psihic daca nu vei cacaturile care le face Dobosi si oameni lui. Nu a spus nimeni ca nu au o baza buna dar nu cred ca este normal sa ,se joace pe terenul lor cred ca mai corect ar fi sa joace copii pe teren neutru. In primul rand baza sportiva este a lui Dima nicidecum a lui Dobosi el este cu scoala lui de fotbal acolo pt ca baietelul lui Dima joaca la TB . Soluti se pot gasi numai ca dupa scandalul care a fost am vrea sa vedem sanctiuni , insa cum Sandu Crisan este acolo si TB este si el membru AMFB nu cred ca vor fi sanctiuni . Si atunci cum putem stapani fenomenul daca nu apar si sanctiuni?

  74. boala pe dobos spune:

    Exact cum ma ast nu sa luat nici o masura disciplinare dupa incidentul dintre dobos-initial si sa acordat termen pe data de 13 aprilie adica peste 2 sapt .
    Exact cum ma ast ca se va intampla o lalaie pana se termina campionatul cu termene normal doar este crisan seful arbitrilor si dobos vicepresedinte.
    Tara de rahat cu oameni care urmaresc doar bani si interesele si mai ne intrebam dc nu avem fotbal.
    Asta era caz care trebuia rezolvat nu dat termen.
    Daca era oricare alta echipa in afara de dobos implicata in acest meci probabil ca erau si copii la puscarie

  75. Hahhhaa spune:

    Niste neispraviti Nu credeam ca domnul Lumanare apleaca urechea la ce spune Crisan si Dobosi . Credeam ca dupa alegeri vor veni oameni cu capul pe umerii dar vad ca tot corupti si neispraviti sunt . Asta este traim in Romania. RUSINE DOMNULE LUMANARE TREBUIA LUATA O DECIZIE DE URGENTA . SAMBATA TOT ASA SE VA INTAMPLA DACA NU LUATI ATITUDINE . RUSINE ,RUSINE,RUSINE . POATE VEDE DOMNUL BURLEANU CATA MAFIE ESTE LA A.M.F.B.

  76. anonim spune:

    IN ACEST CAZ NU AR MAI TREBUI SA SE PREZINTE NICI-O ECHIPA LA ACASTA BAZA…..PANA PE DATA DE 13.04.2016.

  77. anonim spune:

    SI LASATI SA JOACE SINGURI…….

  78. Parinte Initial spune:

    Ar trebui chemata televiziunea sa vada mocirla de la A.M.F.B . Poate avem vreun parinte care are relati la un post tv. Sa mearga sa intrebe de ce s-a amanat cazul. La puscarie .

  79. boala pe dobos spune:

    Decizia in urma acestui caz este simpla pana pe 13 aprilie omorati-va dupa aceea se prelungeste cazul ca sa nu piarda dobosi campionatul si pe urma se sanctioneaza doar initial si gata sa terminat.
    Deci sambata ma duc sa vad iar bataie abia astept de data asta si filmez .
    Samb aceasta numai imi las nepotul sa joace ca a ramas cu traume saracul

  80. anonim spune:

    NU TREBUIE SA ASTEPTAM PANA SAMBATA, SI SA-L ABORDAM PE DOMNUL LUMANRE, SA VEDEM MOTIVUL AMANARII…..INCREDIBIL OAMENI BUNI……HAIDE-TI SA CHEMAM TELEVIZIUNI LA AMFB…..HAIDE-TI SA NE STRAGEM SA FACEM CEVA……

  81. Alexandru L. spune:

    Nu ne prezentam! Haideti sa ne unim toți, părinți, copii, antrenori și sa punem stop acestor practici! Nu ne prezentam niciun ul sambata si duminica la baza lui Dobos! Haideti sa arătăm ca ne pasa de copii nostrii!

  82. Costel spune:

    Astia de la Eliade care stati dupa colt la panda, dc nu spuneti ma ce s-a intamplat la Clinceni cu Initialul?? Domnu’ Nazare, fa o investigatie mai amanuntita te rog, sa vezi cn sunt acesti indivizi!

  83. Parinte Initial spune:

    Costele dar prost te-a mai facut mama ta daca stia ca iesi asa prost nu te mai facea :)) nu este vb aici de baza sportiva care stim cu toti ca este una buna este vb de atitudinea organizatorilor si de A.M.F.B care nu ia nici o decizie in cea ce sa intamplat sambata. Si aici nu au comentat doar cei de la Eliade au, comentat majoritatea printilor de la cam toate echipele care au fost dezavantajate de cloaca de huligani de la TB. In frunte cu CRISAN SI TB.

    • George...un parinte de la echipa TD spune:

      nu exista decat un singur organizator….A.M.F.B

    • Costel spune:

      Domnule de la Initial, daca parintii dumneavoastra se iubeau protejat ar fi scapat omenirea de un prost 🙂

  84. Parinte Initial spune:

    Eu am copilul la initial va pot spune eu ce s-a intamplat : Cei de la Eliade au facut antijoc nimic mai mult nu au vrut sa atace dar au fost in teren . Acum ca si la noi la echipa sut oameni impulsivi este ok au actionat gresit si uni din noi parinti am condamnat asta dar mai mult nu . Nu s-a batut nimeni doar vb aruncat nimik mai mult. Acum chiar s-a intrecut masura.

  85. Parinte Initial spune:

    Si referitor la Eliade noi am mai jucat cu ei de atunci de la CLINCENI si nu au mai fost probleme nici intre copii si nici intre parinti sau antrenori . La Brasov am stat uni langa alti in tribune si nu s-a batut sau injurat nimeni chiar dupa meci antrenorul nostru domnul MILITARU a dat mana cu copii de la Eliade si ia felicitat pt victorie. Chiar si la TB acum 2 sapt am jucat cu ELIADE si tot nu au fost probleme insa uni comenteaza doar asa sa fie si ei bagati in seama.

  86. boala pe dobos spune:

    Costele in locul tau nici nu vb de competitia de la clinceni.
    Unde crisan in comitet sef cu arbitri la competitie statea pe teren in slapi .
    Grupele sau tras la amfb si stii foarte bn ce grupa a avut dobos.
    Dobos a fost in grupa cu 2 echipe care niciodata nu sau inscris la turneu asta.
    Cei de la initial si eliade au fost repartizati intr-o grupa grea singura de altfel grea.
    Deci sa nu vb de ceea ce sa intamplat la acel turneu costele .
    Eu am decis cu baiatul meu si nepotul sa il ducem pe cel mic la handbal ca acolo nu vede bataie intre parintii.

    • Costel spune:

      Mai ia niste – – – – – de aici, se numesc „cratime” iti vor fi de ajutor pe viitor! Nu de alta dar sa nu scrii miau ca pisica 🙂 dupa „sau inscris” „sa intamplat”, multi vb de lipsa de cultura mai sus si vad ca au dreptate, v-am pupat :* sau pe intelesul tau „team” pupat :))

  87. Un parinte de la eliade spune:

    Stimabile domnule Costel. Incercati aiurea sa aruncati pisica moarta in curtea altuia. Vad ca aveti o problema personala cu Eliade. Poate ar trebui sa spuneti care este aceasta. Daca scopul dvs este sa invrajbiti echipele din seria 1 nu cred ca veti reusi. Am precizat mai sus ca nu exista nici un conflict intre noi si Toni Dobos sau Initial. Nu avem nici o problema cu vreo echipa de 2005 : copii parinti antrenori. Si mai cred ca ati putea sa aveti bunul simt sa nu mai pomeniti numele clubului nostru atata timp cat nu exista nici un comentariu facut de vreunul dintre noi referitor la acest incident. Cat despre campuri….noi putem juca oriunde.

  88. Un parinte de la eliade spune:

    Daca ati putea vedea un pic mai departe… avem cu totii copii foarte talentati. Daca ar exista o competitie in care sa participe o selectionata a Bucurestiului nu cred ca ar exista vreo echipa care sa ne invinga. Nici in tara nici afara. Dc atata ura??? Dc atata rautate??? Ce rezolvati domnilor????

  89. Anonim spune:

    Costele sa-mi bag p……a – n mamitica ta si-n familia ta . Asta asa pe tiganeste poate data viitoare nu mai comentezi

    • costel spune:

      poftim CULTURA la asta, sa mearga intai la scoala copiii, ca dupa aceea ajung precum acesti parinti care se semneaza cu anonim si nu leaga 2 fraze decat prin jigniri si injurii. Priviti domnule Nazare, ce fel de parinti sunt la Initial

    • costel spune:

      Prietene, mama si familia mea nu doresc sa faca dragoste cu un individ anonim! Cum te vei prezenta, cu cagula pe fatza? Inteleg ca te exprimi pe tiganeste dar cred ca ti-a bufnit si soba in fata de esti colorat, incearca cu niste detergent, da freaca bn, poate ai o sansa macar sa te albesti la trup daca in cap e intuneric total!

  90. boala pe dobos spune:

    Costelus omul cult al tari romane .
    Esti mai.prost ca mititelu de la craiova :))))

    • George...un parinte de la echipa TD spune:

      1. Se scrie ‘ al tarii’………..2. Esti mai prost ‘decat’ Mititelu de la Craiova… 3. Ai boala pe gramatica, din cate vad eu :))))

    • Costel spune:

      Hahaaa, prietene, poftim si niste d-astia: i, i, i, i, iti vor fi de ajutor pe mai departe 🙂 Esti mai prost ca noaptea! Te-a corectat cineva mai sus, daca e vorba de o persoana se spune „”decat Mititelu” In cazul tau, ma repet, se foloseste „CA” ESTI MAI PROST CA NOAPTEA :)) Si adevarat zice omu’ asta: ai mare boala pe limba romana!

  91. Anonim spune:

    Costele pot sa le F…… si asa anonim pe mamitica ta scumpa si familia ta de tarani.

  92. […] VEZI CE S-A ÎNTÂMPLAT SĂPTĂMÂNA TRECUTĂ […]

  93. […] VEZI CE S-A ÎNTÂMPLAT LA UN MECI DE JUNIORI […]

  94. ACTD spune:

    Toni Dobos – Vicepresedinte AMFB
    Toni Dobos – Antrenor si patron al Scolii de fotbal „Toni Dobos”
    Toni Dobos – Antrenor grupa 2006 la CSA Steaua Bucuresti
    Coflict de interese sau ……..
    Traim in Romania

  95. […] VEZI CE S-A INTAMPLAT LA UN MECI DE FOTBAL DE COPII […]